Ministrul Turismului Elena Udrea, dezamagita de reactia televiziunilor.

MT a anuntat, miercuri, ca este regretabil ca mai multe televiziuni din Romania sustin ca nu vor difuza, "pentru un pret atat de mic", spoturile de promovare pe plan intern a destinatiilor romanesti, dupa ce, in ultima luna, au criticat ministerul pe tema costurilor de promovare a turismului romanesc, informeaza NewsIn.


"Cu privire la licitatia deschisa pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne "Turist in Romania", criteriul de atribuire a fost pretul cel mai mic pe punctul de audienta (CPP), in conditiile respectarii celorlalte prevederi din caietul de sarcini.

La licitatie nu au participat televiziuni, ci agentii de publicitate, care se angajau sa asigure difuzare spoturilor pe posturile de televiziune, la pretul ofertat", se arata in comunicatul Ministerului Turismului (MT).

Ministerul precizeaza ca dupa ce a constatat ca oferta asocierii SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, prima clasata dupa evaluarea ofertelor depuse, este mai mica decat a urmatorului clasat cu peste 35%, MT a solicitat clarificari. Astfel, asocierea a reconfirmat oferta initiala si a asigurat ca poate executa contractul, in conditiile din oferta.

"Conform OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta este obligata sa declare castigator al licitatiei ofertantul cu pretul cel mai mic.

Astfel, Ministerul Turismului a declarat castigatoare asocierea SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, urmand sa semneze contractul dupa expirarea termenului legal de depunere a eventualelor contestatii", potrivit comunicatului ministerului.

MT precizeaza ca in situatia in care o companie nu respecta obligatiile asumate prin contract, autoritatea contractanta executa garantia de buna executie, care, in acest caz, reprezinta 10% din valoarea contractului, si poate cere in instanta despagubiri pentru prejudiciul cauzat.

Reprezentantii posturilor PRO TV si Realitatea TV au anuntat, miercuri, ca nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul Turismului, este prea mic.

In plus, reprezentantii Realitatea TV si PRO TV sustin ca nu au fost contactati in prealabil, dar ca, vazand, ulterior, preturile comunicate de minister printr-un comunicat, decizia este aceea de a nu difuza spoturile.

Reprezentantii agentiei CLIR Media, cea care gestioneaza spatiul publicitar pentru Antena 3, nu au facut, deocamdata, precizari in legatura cu difuzarea campaniei.

Potrivit unui comunicat de marti transmis de Ministerul Turismului, asocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL a castigat licitatia organizata de MT pentru realizarea campaniei "Turist in Romania", spoturile de 30 de secunde urmand sa fie difuzate pe Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 - primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009.

De asemenea, valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema.

Campania "Turist in Romania"
se va derula in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.

Parteneri : Cazare Brasov


Sursa:
Bloombiz

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.