Difuzarea spoturilor Ministerului Turismului, inca sub semnul intrebarii

Campania "Turist in Romania", care ar fi trebuit sa fie demarata sambata, este periclitata de neintelegerile dintre agentiile de media si posturile TV anuntate a difuza spoturile, conform declaratiilor facute pentru NewsIn de Marian Strachinescu, manager Best Advertising, precizeaza NewsIn.


"Ne-am intalnit astazi cu reprezentantii posturilor, dar daca ei nu sunt de acord, nu avem ce face", spune Strachinescu, recunoscand ca preturile pe care agentiile le-au oferit sunt, intr-adevar, mult mai mici decat cele pe piata.

"Niciunul dintre participanti nu are preturile corecte de pe piata. (...) toate agentiile s-au dus la licitatie cu preturi mult mai mici si daca noi nu dam campania, atunci nu o da nimeni. O sa vedeti ca niciunul dintre cei cinci n-o s-o poata face", sustine acesta.

Pe de alta parte, reprezentantii PRO TV si Realitatea TV au comunicat agentiei NewsIn ca au fost contactati de catre Best Advertising-Optimedia, dar ca nu au solutionat diferendul cauzat, in principal, de tarifele oferite de agentii.

"Am vorbit cu colegii mei de la vanzari, ei nu s-au intalnit cu Best Advertising, s-au intalnit cu Optimedia si momentan nu au ajuns la nicio concluzie in urma discutiilor. Probabil va mai exista vreo intalnire. Noi ne-am intalnit cu Optimedia, nu cu domnul Strachinescu", a declarat responsabilul PR Maria Apostol, de la PRO TV.

"Noi ramanem pe aceasi pozitie pe care v-am declarat-o ieri, ca pretul este ridicol de mic pentru PRO TV", a adaugat Apostol.

In ceea ce priveste Realitatea TV, reprezentantii postului nu au avut nicio intrevedere cu Best Advertising-Optimedia si, prin urmare, postul isi mentine decizia de a nu difuza spoturile, la tarifele anuntate.

Din declaratiile lui Marian Strachinescu, Ministerul Tursimului nu a discutat cu agentiile de media care au castigat licitatiile.

"Momentan nu s-a incheiat niciun contract cu Ministerul Turismului", spune Strachinescu, care admite ca, daca nu ajunge la un consens cu cele trei canale TV, consortiul pe care il reprezinta ar putea pierde 20.000 de euro, echivalentul garantiei de participare.

Pe de alta parte, Luminita Kohalmi, purtatorul de cuvant al MT, a declarat, pentru NewsIn, ca data de incepere a campaniei poate fi decalata: "Nu e nicio problema daca demaram mai tarziu. Noi platim la punct la audienta".

MT a precizat, miercuri, intr-un comunicat, ca, in situatia in care o companie nu respecta obligatiile asumate prin contract, autoritatea contractanta executa garantia de buna executie, care, in acest caz, reprezinta 10% din valoarea contractului si poate cere in instanta despagubiri pentru prejudiciul cauzat.

SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, in parteneriat, au castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania". Ministerul Turismului a anuntat, marti, ca spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate pe Pro TV, Realitatea TV si Antena 3.

La licitatie au participat cinci agentii de media: Best Advertising si Optimedia, in parteneriat, Media One, Media Investment, Ars Advertising si Media Today.

Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema.

Parteneri : Cazare Brasov


Sursa:
Bloombiz

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.