Trei din cele 13 asocieri de companii inscrise initial in cursa pentru realizarea brandului turistic al Romaniei au intrunit, in urma evaluarii peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in faza urmatoare a competitiei, se arata intr-un comunicat remis vineri de Ministerul Turismului, preluat de NewsIn.
Este vorba de asocierea S.C. TBWA Bucuresti SRL - S.C. GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA.
"Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar - economice a companiilor si a celei tehnico - profesionale a consultantilor inscrisi in competitie", se arata in comunicatul ministerului.
Potrivit ministerului condus de Elena Udrea, din cei treisprezece ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate prin caietul de sarcini.
Alti patru candidati nu au putut face dovada existentei in portofoliu a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).
In urma evaluarii tehnico - profesionale a echipelor de realizare a proiectului, din cele opt companii care indeplineau cerintele din caietul de sarcini doar 3 au obtinut peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei.
In aceasta etapa, castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.
Comisia de evaluare a Ministerului Turismului a beneficiat, pe parcursul derularii procedurii legale, de rapoartele de specialitate ale reprezentantilor consultantilor International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare din Romania si Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice.
In vederea realizarii brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare. Romania are alocat prin Programul Operational Regional (POR) doua milioane de euro pentru realizarea brandului turistic.
Parteneri : www.reklama360.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.