Murad: In doi ani, statiunea Mamaia va intra in declin

Dezvoltarea litoralului romanesc, ca punct de atractie pentru turistii straini, nu ar trebui sa se opreasca doar la statiunea Mamaia, care ar putea intra in declin in circa doi ani, este de parere omul de afaceri Mohammad Murad, care detine compania Springtime Holding, prin intermediul careia controleaza grupurile hoteliere Phoenicia Hotels din Capitala si Perla Majestic de pe litoral.


-Noi aici, in Mamaia, platim apa mai scump decat petrolul. In doi ani, Mamaia o sa-si inceapa declinul, pentru ca a devenit un cartier al Constantei, nu mai este o statiune”, a spus presedintele grupului Perla Majestic, in cadrul unei conferinte de presa de la Mamaia. In acelasi context, s-a dezbatut si problema tichetelor de vacanta, vicepresedintele grupului, Nicolae Buzdun, facand un apel catre reprezentantii agentiilor de turism cu privire la blocarea legii tichetelor de vacanta din cauza ca aceasta limiteaza comisionul unitatilor afiliate la doar 10%.

“Dati drumul la tichetele de vacanta, lasati orgoliile la o parte. Chiar daca pierdem vara aceasta, lasati sa vina turistii la mare”, a spus Nicolae Buzdun. Si secretarul general al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc este de parere ca, mai mult ca oricand, anul acesta litoralul romanesc va trebui promovat prin orice metoda.

“Turistul de litoral este un turist subventionat, iar anul acesta, in contextul crizei, au intarziat vanzarile pentru litoral destul de mult. Faceti contractele cu emitentii doar pentru perioada sezonului estival de anul acesta, ca anul viitor sa puteti renegocia comisioanele”, a spus Dragos Raducan, secretar general al FPTR.

Pentru ca Romania sa poata avea un plan strategic pentru turism, este necesara cooperarea tuturor ministerelor cu implicare directa in industria de profil, considera Murad, care spune ca este dispus sa puna hotelul Phoenicia la dispozitia Ministerului Turismului si a reprezentantilor patronatelor timp de o saptamana pentru stabilirea unei strategii de turism, intrucat Romania duce lipsa de o strategie clara pe acest segment.

“Nu avem cultura capitalista, au trecut 18 ani si nu s-a facut nimic, suntem foarte mult in urma. Ar trebui ca toate ministerele sa coopereze intre ele pentru dezvoltarea turismului, sa lase orgoliile la o parte. Eu sunt dispus sa pun bani si hotelul Phoenicia la dispozitia Ministerului Turismului si patronatelor, pentru o saptamana, doar ca sa dezbatem o strategie pentru turism”, a explicat Murad. Lantul hotelier Phoenicia Hotels din Bucuresti cuprinde hotelul Phoenicia Grand Hotel, clasificat la patru stele, si trei aparthoteluri: Phoenicia Apartments, Phoenicia Aparthotel si Phoenicia Residential Apartments. Grupul mai detine doua proiecte aflate in stadiul de finalizare: Phoenicia Express, de trei stele, situat in Otopeni si Phoenicia Confort, localizat in zona 2 Cocosi. Potrivit lui Buzdun, ambele vor fi inaugurate in urmatoarele trei saptamani. Pe litoralul Marii Negre, reteaua Perla Majestic Grup, se intinde in patru statiuni, cu cinci hoteluri: Perla si Majestic din statiunea Mamaia, Majestic Olimp, Majestic Jupiter si hotel Forum din statiunea Costinesti.

Parteneri : www.reklama360.ro

Sursa : www.standard.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.