Ministerul Turismului (MT) a primit cinci oferte de realizare a campaniei publicitare "Turist in Romania", care are ca scop promovarea interna a Romaniei ca destinatie turistica in perioada 1 august-25 decembrie, potrivit unui comunicat remis luni de MT, precizeaza NewsIn.
"Un numar de cinci firme sau asocieri au depus oferte in termenul precizat in anuntul de participare: Media Today, Media Investment, asocierea Media One - SC Diadikasia Business Consultans, asocierea Best Advertising - Optimedia si Ars Advertising", se precizeaza in comunicatul de presa.
Documentatiile de calificare, ofertele tehnice si financiare depuse de cei cinci agenti economici vor fi analizate de o comisie de evaluare a MT. Prin agentia de publicitate specializata care va fi declarata castigatoare se va desfasura campania de media care presupune promovarea pe trei posturi de televiziune a unor spoturi de 30 de secunde in perioada 1 august-25 decembrie 2009.
Ministerul condus de Elena Udrea a alocat in acest scop 924.370 euro, fara TVA, potrivit unui anunt al Ministerului Turismului (MT) publicat pe sistemul electronic de achizitii publice (SEAP).
Parteneri : www.reklama360.ro
Sursa: Bloombiz
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.